poniedziałek, 16 września 2013

Szczepić czy nie szczepić oto jest pytanie

Otóż szczepić moi drodzy, koniecznie... Okazało się, że to ciężkie zapalenie płuc u Bianki spowodował wstrętny pneumokok...i to dość wredny szczep. W tamtym roku Bianka miała dodatkowe szczepienie przeciw pneumokokom i jak to lekarz powiedział całe szczęście bo dzieci z takiej bakterii często już nie wychodzą... Włosy mi się zjeżyły od tej informacji. A też dość długo zwlekaliśmy z tym szczepieniem. Strach myśleć co by było gdyby... ponownie mieliśmy szczęście w nieszczęściu.

1 komentarz:

  1. Ja jako 10 miesięczne niemowlę miałam pneumokokowe zapalenie płuc i opon mózgowo-rdzeniowych. Też mi nie dawali szans. W tamtych czasach nie było tych szczepionek. Lekarze nie wykluczają, że niektóre moje schorzenia mam przez te infekcje... Więc ja również jestem za tym, aby szczepić!

    OdpowiedzUsuń